پادیوت، درگاه بومی اتصال صنایع به اینترنت اشیا

فهرست مطالب

استارت آپ بومی با این حال میتوان گفت بازیگران سریال آمستردام از نقاط قوت این اثر محسوب میشوند که یکی از دلایل جذب مخاطبان به این سریال هستند. «اپلیکیشنهای بومی» (Native Application) موبایل با استفاده از «محیط توسعه یکپارچه» (Integrated Development Environment) یا به اختصار IDE و زبانهای برنامه نویسی موبایل مختص پلتفرمها یا همان سیستم عاملهای iOS و اندروید ساخته و به صورت مستقیم روی همان پلتفرمها اجرا میشوند. این برنامه تحت میزبانی لیلا اوتادی و با هنرمندی مجتبا وبلاگ هیراد شفیعی برگزار میشود. ذخیرهسازی ابری ترکیبی، ذخیرهسازی ابری و محلی (یا ذخیرهسازی عمومی و خصوصی) را با هم ترکیب میکند تا مزایای هر دو نوع را به شما ارائه دهد. نرمافزارهای ابری مانند نرم افزار حسابداری ابری یا آنلاین نمونه دیگری از کاربردهای این تکنولوژی است که امروزه بسیاری از سازمانها به علت مزایای مختلف از جمله کاهش محسوس هزینهها شروع به استفاده از این نرمافزارها کردهاند. این فروشگاه اینترنتی که سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرده، حالا به یکی از محبوبترین استارت آپ های موفق ایرانی تبدیل شده است. سال 1389 و سریال قلب یخی آغازی برای شبکه نمایش خانگی بود. ​​​!

فضای ابری ایرانی

امکانات این خدمت شامل دیسک ابری ()، ابرک ()، شبکه ابری () و دیواره آتش () است. فناوری ابری دسترسیها را بسیار آسان کرده و محدودیتهای مکانی و زمانی را کاملا از بین برده است. پادیوت زیرساختهای لازم برای تمام سرویسهای شناخته شده در حوزه فناوری اینترنت اشیا را مطابق نیازهای کاربران فراهم کرده است. این روز ها برای تبلیغات فعالیت و کسب و کار خود باید در حوزه اینترنت اقداماتی انجام داد. مقیاسپذیر و تکرارپذیر بودن یعنی اینکه چون استارتآپ رشد خیلی زیادی داره، نوع اون کار و فعالیت باید طوری باشه که بتونه با این رشد، مشتریها رو حتی اگه در حد مردم جهان هم باشن ساپورت کنه. «استیو بلنک» معتقد است، فعالیت فروشگاه­های مواد غذایی، آرایشگاه­ها، نانوایان، آژانس­های مسافرتی، نجارها و… از همان ابتدا، بنیان­گذاران این کسب و کارها معتقد بودند که آن­ها میخواهند جهان را تغییر دهند. در شروع یک استارت آپ معمولاً بودجه محدودی وجود دارد که صرف هزینههای اولیه ساخت سایت و دیگر کارها میشود برای همین در چند سال اول نباید روی درآمد استارت آپ حساب کنید. بههمین منظور توصیه میشود که در شروع مسیر یک استارتاپ به سراغ کارهای اداری نروید و تا زمانیکه مجبور نشدهاید مجوزها و سایر کارهای اداری را انجام ندهید تا وقت بیشتری برای استارت آپتان داشته باشید.

در شروع یک استارت آپ توصیه میشود یک شخص کسبوکاری و یک شخص فنی در تیم حضور داشته باشد. توصیه میکنم حتماً نسخه ترجمه شدهی این کتاب رو بخونی. جواب برای سوال استارتاپ چیست اونقدر زیاد و متنوعه که یادمه وقتی منم مثل شما میخواستم درموردش بدونم اونقدر سردرگم شده بودم که بعضاً تصمیم میگرفتم عطاش رو به لقاش ببخشم. این دادهها میتوانند شامل اطلاعات متفاوتی از جمله اطلاعات محصول برای اپلیکیشنهای تجارت الکترونیکی یا اطلاعات پرواز در اپلیکیشنهای مسافرت و پلتفرم های ایرانی رزرو بلیت باشند. وقتی استارتاپ چیست رو توی گوگل سرچ میکنیم در کسری از ثانیه با چیزی حدود 3.5 میلیون سایت با این محتوا مواجه میشیم که این نشون دهنده اهمیت بالای استارت آپ ( شرکت نوپا ) توی دنیای امروز ماست. سینک کردن اطلاعات دستگاههای مختلف ویندوزی و امنیت بالای محافظت از این اطلاعات، دیگر مزایای سرویس دیداری ابرینو هستند. پلتفرم الوکام اما علاوه بر امکانات و مزایای پلتفرمهای خارجی پشتیبانی سریع و بستههای متنوع مناسب برای انواع کلاس آنلاین را ارائه میکند. شرکتهای معروف استارتاپی هم این نقطه را رد کردهاند و توانستهاند به یک درآمد بسیاری پایدار و مناسب برسند. یک استارتاپ برای اینکه بتواند موفق شود به سرمایه زیادی نیاز دارد، در این مرحله وجود اسپانسر یا حامی مالی بسیار مهم می باشد.

در ادامه همان روند، سریال های زیادی در در بستر شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شد و طولی نکشید که حسن فتحی با شهرزاد رکوردهای زیادی را در این زمینه جابجا کرد. وی از علاقهمندان به صنعت بازی است و فعالیتهای زیادی را در این حوزه انجام داده است. زارعپور درادامه به سرویسها و خدمات ملی اشاره و اعلام کرد با راهاندازی پلتفرم بومی که کاربری ندارد، نمیخواهد کار نمایشی انجام دهد. شاید از خودتان بپرسید که راهاندازی کسبوکار در ایران با دیگر کشورها چه تفاوتی دارد اما باید در نظر بگیرید که هر کشور متناسب با شرایطی که دارد مورد ارزیابی قرار میگیرد. مشکل وقتی بیشتر میشد که هر کس یه چیز متفاوت در موردش نوشته بود و خندهدارتر اینکه بعضاً با حرفاشون همدیگه رو نقض هم میکردن! خب اول از همه چیز بریم ببینیم با صدها تعریفی که برای استارت آپ ارائه شده بالاخره استارتاپ یعنی چی؟