آشنایی با 11 توزیع لینوکس + راهنمای انتخاب بهترین توزیع لینوکس

این در حالی است که تنها شرکت یا موسسهای که مالک سرور فیزیکی است میتواند به آن دسترسی داشته باشد. در حالی که در این مرحله بعضی از قابلیتها کار نمیکنند اما این روش بهترین روش برای آشنایی با اوبونتو و تصمیمگیری است. پیشنیازهای نصب اوبونتو چیست؟ تعداد ابزارهایی که روی این سیستم عامل از قبل نصب و پیکربندی شدهاند، موجب شده که کالی لینوکس به یک چاقوی سوئیسی در هر جعبه ابزار متخصصان امنیت تبدیل شود. اگر کاربر لینوکس هستید، نیازی به نصب مجدد سیستمعامل برای افزایش سرعت ندارید. یا حتی می توانید از یک توزیع خاص لینوکس با برخی از محیط های دسکتاپ یا ویژگی های خاص استفاده کنید. یکی از توزیع های مخصوص لینوکس است که با حمایت دبیان ایجاد شده است. هر بار که کالی لینوکس را راه اندازی می کنید باید این رمز عبور را وارد کنید. حتما شما هم به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا هم یک کسب و کار اینترنتی دارید و میخواهید برای،وب سایت، فروشگاه اینترنتی یا پایگاه آنلاین خود، یک هاست یا فضای میزبانی وب تهیه کنید.

بهترین لینوکس برای سرور کالی لینوکس کامل ترین سیستمعامل برای این کار است و اگر علاقه مند به مبحث امنیت هستید، توصیه میشود حتما کار با آن را یاد بگیرید. ۴- پس از انجام پارتیشن بندی حتما بر روی علامت تیک (Apply All Operations) کلیک کنید تا آیا می دانید هاست پلسک چیست؟ تغییرات اعمال شوند. به منظور بدست آوردن فضای مورد نیاز، بر روی پارتیشن مورد نظر برای پاک کردن کلیک کنید و دکمه – را بزنید تا پارتیشن پاک شود. که برای این منظور می توانیم از نرم افزار استفاده کنیم. سرورهای ابری در برابر بار کاری ناشی از استفاده بیش از حد کاربران آسیب پذیر نیستند و هرگونه مشکل نرم افزاری اعم از به روز نبودن برنامه ها و همچنین ویرایش نادرست داده ها روی شبکه محلی شما تأثیر نخواهد داشت. فایل پیکربندی می تواند برای تنظیمات سخت افزاری، نرم افزاری، و شبکه ای استفاده شود. نکته ای که در مورد آن قابل توجه است این است که، کاملترین را بین تمامی توزیع های لینوکس، در اختیار دارد.

این کانفیگ ها معمولاً توسط افراد یا سازمان های مختلف ارائه می شوند و می توانند برای طیف گسترده ای از کاربردها استفاده شوند. به عبارت ساده تر، مانند داشتن یک نقشه راه است که فعالیت های آنلاین شما را هدایت می کند. کانفیگ رایگان یک راه حل ساده و مقرون به صرفه برای استفاده از است. کانفیگ را که کپی کرده بودید را از لیست انتخاب کنید. پس از یافتن یک کانفیگ رایگان که می خواهید از آن استفاده کنید، آن را دانلود و یا کپی کنید. به یاد داشته باشید که عبارت تصویر در این زمینه به کپی دقیق فایل دانلود شده با توجه به سرور اصلی اشاره دارد و نه به یک گرافیک. 2. هر زمان این وبسایت را جست و جو کنید، برنامه به طور خودکار دانلود خواهد شد. پس از وارد کردن کانفیگ ، برنامه به طور خودکار به سرور متصل می شود. می توانید با استفاده از برنامه به اینترنت دسترسی داشته باشید. معمولاً می توانید این کار را با استفاده از یک ابزار خط فرمان یا یک رابط کاربری گرافیکی انجام دهید. این کار معمولاً با استفاده از یک ابزار خط فرمان یا یک رابط کاربری گرافیکی انجام می شود.  ​ ​!

از این ابزار برای نفوذ به شبکه ها و سیستمعامل ها استفاده میشود. گفتنی است که اگر شما یک فرد مبتدی در زمینهی کار با لینوکس محسوب میشوید، بهتر است شیوهی استفاده از ترمینال را به خوبی فرا بگیرید، زیرا ابزار مذکور دراصل راهکار استاندارد جهت تعامل با سرورهای لینوکسی است؛ هر چند که کاربردهای مهم دیگری نیز برای آن وجود دارد. اگر میخواهید لیستی از انواع توزیعهای لینوکس را بههمراه خصوصیات هرکدام ببینید، به سایت سر بزنید. همچنین با مزایای سرور ابری مثل مقیاسپذیری، امکان دسترسی در ساعات و مکانهای مختلف و امنیت بالا آشنا شده و با درنظرگرفتن نیازهای خود میتوانید یکی از انواع سرورهای ابری عمومی، خصوصی یا هیبرید آن را انتخاب کنید. لینوکس از سختافزارهای مختلفی پشتیبانی میکند از جمله انواع مختلف تلفن همراه، تبلت، مسیریاب، و کنسول بازی تا رایانههای رومیزی، رایانههای بزرگ و ابررایانهها.. لینوکس به دلیل استفاده از ابزارهای بیشتر اغلب قیمت پایینتری را در مقایسه با ویندوز داراست. پیش از دریافت سرور ابری خود از یک ارائهدهنده خدمات ابری، بهتر است که نیازهای خود را اولویتبندی کنید و سپس بر همین اساس سراغ یکی از گزینههای رایانش ابری بروید. سرورهای ابری اتصالی پایدار، قابل اطمینان و دسترسی سریع را برای کاربران مجاز خود فراهم میکنند.  ​​.