مقایسه شاهین و دنا؛ پیروز میدان کدام است؟ (2)

فهرست مطالب

این اعداد حاصل تقسیم حجم موتور بر عدد 10 هستند که به شکلی سنتی روی خودروهای این کمپانی درج میشوند. البته راهکارهایی برای جلوگیری از بروز مشکل در گیربکس پیشنهاد شده؛ مثلاً اینکه در ترافیک مدام اهرم دنده را روی حالت قرار دهیم یا از سیستم اتوهلد استفاده کنیم، اما باز هم شرایط راضیکننده نیست؛ اصلاً چرا باید برای یک خودرو معمولی و خانوادگی این همه احتیاط کرد؟ در شکل زیر همانگونه که مشاهده می کنید ، اهرم تعویض دنده ( دسته دنده ) دقیقا بر روی گیربکس قرار دارد. اما دقت کنید که موتور بزرگتر ممکن است هنگام رانندگی روی مانور و چالاکی خودرو تاثیر منفی بگذارد. بنابراین چه قصد دارید در طرحهای فروش اقساطی کرمان موتور شرکت کنید یا محصولات بهمن موتور و پارس خودرو دلتان را برده است یا دوست دارید تولیدات اولین و بزرگترین شرکت خودروساز ایران یعنی ایران خودرو را سوار شوید یا به دنبال محصولات اقتصادی سایپا هستید، روی ما حساب کنید.


خودرو دیگنیتی به انتهای مقایسه بی ام و با مرسدس بنز رسیدیم، هر دو این خودروها عالی هستند بنابراین راهی برای پاسخ به سؤال بی ام و بهتر است یا بنز وجود ندارد.شما باید سعی کنید خودرویی که مناسب سلیقه و نیاز تان است را خریداری کنید. بنابراین جذابیت و زیبایی شاهین حاصل کار تیم طراحی سایپا نیست و تا حدودی به وجود منابع دیگری نیز ارتباط دارد. برخلاف اکثر برندهای خودرو، و مرسدس بنز نه تنها دارای ویژگی های ایمنی استاندارد هستند، بلکه دارای ویژگی های ایمنی پیشرفته نیز هستند. همچنین کیفیت روغن که با استاندارد نشان داده میشود، باید مطابق با توصیه و سفارش شرکت سازنده خودرو باشد. جهت ذکر کردن مشخصات ویژه یک مدل در یک کلاس خاص از ترکیب حروف یا کلمه بعد از عدد نماینده حجم موتور استفاده میشود مثل که به معنای طول بیشتر برای یک مدل خاص است و نماینده یک مرسدس کلاس با حجم موتور 5 لیتری با بدنهای با طول بیشتر از استاندارد است.


خودرو فیدلیتی

۱۰ خودروی ارزان دنده اتوماتیک در بازار ایران - بلاگ دیوار این غول خودروسازی آلمانی سالهاست که به قدرت موتورهای خود اتکا دارد، به طوری که هنوز هم چیدمان شکل موتورهای بنز، استانداردی پایه در طراحی موتور خودرو است. تارا از جدیدترین خودروهای ملی و تازهترین محصولات ایرانخودرو است که هنوز دو سالی نمیشود که در بازار حضور دارد و البته در همین مدت کم هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. دو نهاد اصلی که تست تصادف را در ایالات متحده انجام می دهند، و هستند. این امر به شما کمک میكند تا از تاثیرات یک تصادف جدی در امان باشید. برای اینکه یک خودرو ایمن در نظر گرفته شود، باید تست تصادف را پشت سر بگذارد. اما شاید بسیاری از مشتریان فرم مردانه و خشن ایکو تارا را علیرغم وجود برخی ناهماهنگیها، به طراحی ملایمتر شاهین ترجیح دهند و محصول ایران خودرو در نگاه آنها سدان اسپرتتر و جذابتری به نظر برسد. همچنین تارا اتوماتیک امکانات نسبتاً قابلقبولی دارد و از این نظر در میان خودروهای مشابه وضع بدی ندارد. همچنین در مرسدس بنز یک سیستم وجود دارد که به راننده کمک میکند تا ماشین خود را در زمان رانندگی در شب به خوبی کنترل کند. برای مثال یکی از بزرگترین مزایای رانندگی با یک خودروی مرسدس بنز، دسترسی به فناوری است. ​&;​&;​ &;​!


خودرو دنا پلاس اسپرت پسند بودن شما در پاسخ به این سؤال که بنز بخریم یا BMW رونمایی از ریرا اولین خودروی صد درصد ملی – آکادمی مالی مسعود خیلی مهم است. با صندلیهای اسپرت، فرمان چرمی، دسته دنده 12.3 اینچی و سیستم 7 بالاترین کیفیت خودرو های بی ام و را به شما ارائه میکند. اگر به دنبال حس هیجان هنگام رانندگی هستید بنز را به شما پیشنهاد نمیکنم زیرا فرمان پذیری مرسدس بنز بیشتر حس یک خودروی شکیل و با وقار را در رانندگی القا می کند. سدان کلاس مرسدس بنز هیچ تغییر ظاهری چشمگیری برای مدل سال ۲۰۲۲ نکرد، اما نسل پنجم چراغهای جلوی کوچکتر، جلو پنجره رو به پایین، آلیاژهای ۱۷ تا ۱۹ اینچی جدید و چراغهای عقب باریکتر دارد. تیپ شاهین، ۲ ایربگ، استارت دکمهای، سیستم ورود بدون کلید، دیلایت و چراغهای اتوماتیک دارد. جلو پنجره مشبک با قاب کرومی، کاپوت عضلانی، چراغهای پیوسته به جلو پنجره از ویژگیهای بخش جلویی ماشین هستند. شرکت ایران خودرو هم که استقبال مشتریان از محصولاتی همچون جک و سایر کراس اوورهای چینی را مشاهده کرده بود، دست به کار شد و هایما اس ۷ دو لیتری را با موتور تنفس طبیعی از سال ۱۳۹۴ به مشتریان تحویل داد.